Semakan Penempatan Guru Sandaran Siswazah Terlatih (GSTT) Jun 2009

July 1st, 2009

Semakan Penempatan Guru Sandaran Siswazah Terlatih (GSTT) Jun 2009

Laman Web  :  http://apps.emoe.gov.my/spg/gsst/index.cfm

 

 

* * * * Untuk Post Baru dan Informasi Terkini, Sila Klik :

http://www.bumigemilang.com/

 

******************************************************

10 Responses to “Semakan Penempatan Guru Sandaran Siswazah Terlatih (GSTT) Jun 2009”

  1. aishahon 16 Oct 2009 at 8:59 am

    Apa ni kata hari ini 16 October boleh check posting untuk GSST tapi hampa apa pun tarak.. Langung tak efficient.

  2. Ina, Bkt aman.on 19 Oct 2009 at 11:34 am

    Salam! Macam mana nak tahu status penempatan bagi
    guru KPLI Jan. 2008 yang masih berkhidmat dengan kerajaan?. Dah lama saya kembali bekerja tetapi masih belum diberi penempatan. Harap ada pihak yang prihatin dengan nasib kita orang sedangkan rakan seangkatan telah ramai yang mendapat taraf DG 41. Harap diambil perhatian.

  3. fisyaon 17 Dec 2009 at 5:03 pm

    ada tak info mengenai posting GSST kpli 2010

  4. pamon 17 Dec 2009 at 5:57 pm

    sedih…ada msg mengatakan bleh check penempatan guru sandaran siswazah terlatih hari ini…………..malangnya tak de apap apa pun……….

  5. Anonymouson 21 Dec 2009 at 6:21 pm

    kat maktab kata posting bulan december ni.. tapi sampai sekarang tak ada apa pun….

  6. alinon 21 Dec 2009 at 6:23 pm

    kat maktab kata posting bulan disember ni… tapi sampai sekarang …. tak ada apa pun………….negeri pun belum tahu lagi….ada sesiapa sudah tahu..

  7. Gee Es Es Teaon 21 Dec 2009 at 7:48 pm

    Ade gak org ckp semakan penempatan bleh wat ari ni, tp takde pape pon.
    Bile laa KPM nk bersuara ni…

  8. farraon 22 Dec 2009 at 12:46 am

    memang dah ble semak penempatan harini..petang tadi, jam 4 petang..tapi untuk pelajar ijazah pendidikan sahaja..
    klpi kena tunggu lagi la nampaknya..

  9. farraon 22 Dec 2009 at 12:46 am

    salah..kpli..hhuhu

  10. zariff, Putrajayaon 22 Dec 2009 at 12:56 am

    harap2 esok lusa, rezeki orang klpli pula..takut juga, zaman gawat..posting pun payah..
    sedangkan HLP pun boleh dibekukan..semoga rezeki kita murah..dapat berkhidmat untuk negara..

This site is protected by Comment SPAM Wiper.